Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Ήρθα και πάλι




Ήρθα και πάλι

στα απαλά βήματα του ονείρου

με νήματα της αέναης νιότης τα δεσμά

στάθηκα στο κατώφλι της καρδιά σου

χρυσοφόρα άμμος μπλέχτηκε στα πόδια μου

κάθε κόκκος κομμάτι από σένα

έσκυψα και μάζεψα σιωπές

λησμόνησα του χθες μου τις κραυγές

θυσία στη γνώση του εαυτού μου

κι οι χτύποι της τα βήματα οδηγούν

κραδασμός της παρουσίας οι επάλξεις

κυματιστό φτερούγισμα η φωνή σου

η χροιά πελάγη αγκαλιάζει

και ένα βλέμμα δυο κόσμους ανταμώνει

εκεί στα νεφελώματα του νου



5 σχόλια:

  1. Η άνοιξη κάνει θαύματα ε;.. :) Καλή μου φίλη χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα αγάπη και υγεία.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΄Ηρθες σαν την ΄Ανοιξη...
    ΄Ηρθε και η ΄Ανοιξη

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ηρθες και πάλι Μαργαρίτα μας με τους υπέροχους στίχους!!

    Φιλιά πολλά
    Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια το νέο look!

    Σου ταιριάζει... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Άνοιξη είναι ένα θαύμα από μόνη της, σωστά; !!! :)))

    Σας ευχαριστώ πολύ καλοί μου φίλοι!!

    πολλά μαργαριταρένια φιλιά *******

    ΑπάντησηΔιαγραφή