Κυριακή 22 Μαΐου 2011

μεταξύ αυγής και δειλινού


μεταξύ αυγής και δειλινού

άνοιξης και φθινοπώρου

αποδοχής και άρνησης

ζωής και θανάτου

πλέκεται ένα όνειρο στα στήθη

σαν δαντελένια ακρογιαλιά καλοκαιριού

σα καραβάκι που σκιρτά

στης θάλασσας τα έμπειρα τα χέρια


η προσδοκία που φορά

ένα χαμόγελο παιδιού

κι ένα κολιέ από χεράκια

τυλιγμένα στο λαιμό

γύρω σου

λιμάνι σου


μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας

χαράς και δυσαρέσκειας

αγώνα και παραίτησης

ευτυχώς για μένα

υπάρχεις εσύ




6 σχόλια:

  1. Δεν κόβεται στα δυο η ζωή. Είναι ήλιος και βροχή μαζί. (Διάφανα Κρίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην εικόνα σου δύσκολα διακρύνεις αν είναι αυγή ή δειλινό.
    Αισιόδοξα , αυγή!
    αντιθέσεις και συγκρούσεις ... πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήλιος και βροχή μαζί...
    αλλιώς δεν θα χαιρόμασταν τα χρώματα
    του ουράνιου τόξου Dreamon, έτσι δεν είναι;

    καλό σ/κ ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. MARY μου, πάντα θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι!!

    οι αντιθέσεις μας κάνουν δυνατούς
    και ζωντανους!

    καλό σ/κ ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί δεν φαίνονται οι παλαιότερες αναρτήσεις σου? πως το κάνεις αυτό? να φαίνονται μόνο οι δυο τρεις τελευταίες? τι απέγινε το
    http://deepbluefairy.blogspot.com/ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε κάποια πράγματα Μαρυ μου δεν χωρά γιατί...

    επέλεξα η σελίδα μου να περιέχει μόνο τις 2-3 τελευταίες μου αναρτήσεις...

    όσο για το http://deepbluefairy.blogspot.com/
    ........έκλεισε!
    η deep blue fairy έκανε τον κύκλο της...

    κι εμένα μου λείπει :)

    να είσαι καλά ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή