Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

στη σκιά του φεγγαριού


Οδεύεις στη σκιά του φεγγαριού
πιστεύεις πως ο ίσκιος του
θα καλύψει τη φυγή σου
άλλη μια φυγή προς το όνειρο
μα τι είναι αυτό που σε ελκύει;;
... ίσως οι λευκές ακτίνες της σελήνης
σε καλούν…
της βραδιάς η σιγαλιά
των αηδονιών η τέρπση
των αστεριών οι υποσχέσεις,
δες τα πως χαμήλωσαν!
θαρρείς και σου μιλούν...
στάζει κι απόψε ο ουρανός
μα θαρρώ πως στάζει ευτυχία
τον βαπτίζω όνειρο και προχωρώ
μη με ρωτάς που πάω…
ακολούθησε μόνο αν εσύ το θέλεις
θα πατήσω στα σύννεφα
πάντα ήθελα να τα κατακτήσω
όχι, όχι με βία…
με βάλσαμο, με θαλασσόκρινα
και κύμα
πάντα κουβαλάω ένα κύμα
στην καρδιά μου
να ξεπλένει τις σιωπές μου
και να τις κάνει μελωδίες
Να κοίτα! Θ’ αφήσω αγριοπερίστερα
σ’ αυτή την γη την ξένη… θα προχωρήσω…
τον πόνο… μάθημα θα τον ονομάσω…
μη φοβηθώ… αν κι ο φόβος, όνειρο είναι…
μη χαθεί ποτέ κάτι ωραίο…
Τώρα…;;
Τώρα μετράω στιγμές μέχρι να σε γνωρίσω!


Από τις άκρες του φεγγαριού θα πιαστώ,
από το φως που στάζουν τα μάτια σου στην καρδιά μου.
Θαρρείς ποτάμι είναι, να γλιστρήσω με καλεί
στη καρδιά σου...
Πατήματα αστερόφωτα, ντυμένα σκιές...
... Αόρατα κυλούν από κορφή σε κορφή,
ως τον αδάμαστο βράχο..
Που τόσο γλύκανε το φως σου..
Ποιος μίλησε για βράχο; Σύννεφο είναι πια...
Σκορπίζει το όνομα σου σε όλα τα άνθη...


Αόρατα κυλούν από κορφή σε κορφή,
ως τον αδάμαστο βράχο..
Που τόσο γλύκανε το φως σου..
Ποιος μίλησε για βράχο; Σύννεφο είναι πια...
Σκορπίζει το ονομά σου σε όλα τα άνθη...

κι όταν τα άνθη με ξυπνούν,
εσένα φως μου αντικρίζω.. χαμογελώ,
ξέρω στη ζωή πια τι θέλω...
όσα φεγγάρια κι αν δύσουν,
όσες ανατολές κι αν φανούν..
πλάι μου αν δεν είσαι,
ο κόσμος μου σβηστός!

4 σχόλια:

  1. Kαλημέρα αγαπητή μου Μαργαρίτα. Για μια ακόμη φορά ζωγραφίζεις το θείο δώρο του έρωτα μ΄έναν τρόπο υπέροχο. Ζωγραφιά ο κάθε σου στίχος.
    Στολίδι διαμαντένιο η κάθε σου λέξη.
    Νάσαι καλά καλή μου και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε!!!

    Για την θαλπωρή που συναντά η έκφρασή μου!
    να είσαι καλα!

    καλό μήνα και σε σένα.. φιλιά πουλιά ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαργαρίτα μου καλή μου καλησπέρα.
    Απολαμβάνω πάντα τις όμορφες αναρτήσεις σου.
    Να περνάς και από τα Εφτάνησα.
    Αν θέλεις να μου γράψεις το ε/μαιλ μου είναι
    denniskontarinis@yahoo.com
    Kλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ απολαμβάνω την φιλία σου καλέ μου φίλε!

    καλό υπόλοιπο εβδομάδας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή