Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Αγάπη μου




Αγάπη μου,

Στο θρόισμα των φύλλων δηλώνεται η παρουσία του Θεού..

Στις στάλες των φιλιών σου επιβεβαιώνεται η αγάπη κ η φροντίδα Του για μένα
που σε έστειλε στη ζωή μου...

Σ' αγαπώ τόσο που φοβάμαι... μα η αγάπη έξω βάλλει τον φόβο

Σ' αγαπώ τόσο που δεν εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και την κρίση μου
μα η αγάπη μόνο να αγαπά γνωρίζει

Λες πως η αγάπη μου, σε συγκλονίζει... μα άλλον τρόπο να αγαπώ δεν έχω...

Μαζί σου ανακαλύπτω τον τρόπο της αγάπης μου...

απλά αβίαστα αληθινά ζωντανά παντοτινά θυσιαστικά
βάζοντας στην άκρη τον εαυτό μου... για Σένα!

2 σχόλια:

  1. Μαργαρίτα μου καλή σου μέρα.
    Να πω μόνο πως είναι ένας θαυμάσιος ύμνος στο θεϊκό δώρο της αγάπης.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονο η ίδια η Αγάπη δεν μας προδίδει ποτέ...
    γιατι οι άνθρωποι το κάνουν, έστω και άθελά τους...

    Γιατί η Αγάπη είναι πράγματι Δώρο Θεϊκό!!!!

    Σας ευχαριστώ που περνάτε...

    τα φιλιά μου ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή