Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Διπλωματία












Διπλωματια μου


στην αγάπη δε χωρά...


αγάπη μου...


τα μεγάλα λόγια πάντα τα φοβόμουν


κι ας δίψαγε η καρδιά μου να τ' ακούσει


στάθηκες στην αλήθεια μπρος


ποιό το Μεγαλείο της;


να φανούν οι πραγματικές σου διαστάσεις...


άραγε γιατί να ήρθες στη ζωή μου;


για να πάρει αξία ο άνεμος


ο άνεμος της φυγής μου...


λες ό,τι πιο αληθινό το έζησες μαζί μου


κι όμως, στην αλήθεια σου αλήθεια δε χαρίζεις


σε τι κόσμο μεγάλωσες μάτια μου;


τα πολλά τα φώτα σε ζαλίζουν


η πολλή η λάμψη σε θαμπώνει


ποιός σου έμαθε την γλώσσα που μιλάς;


ποιός γαλούχησε το νου και την ψυχή σου


που ακριβώς ορίζεται η αλήθεια σου;


τι απ' όλα να ήταν άραγε αληθινό;


σε τι πλέον να πιστέψω;




τη δακρυσμένη σου συγνώμη


που κι αυτή βαθιά δεν είναι


γιατί αν ήταν θα ήσουν δίπλα μου


2 σχόλια:

  1. Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή